Informator

04.04.13

REJESTR BLOGÓW

Szablon wykonała cudowna Christel


Rozdział 11 jest ale no dziwny i trochę beznadziejny
(Wiem ale robię reklamę xD)


Won zimo wścieła do piekła!





niedziela, 30 września 2012

Mala Uwaga

Wasza ja, niestety aktualnie nie może wstawić rozdzialu gdyż ukochanemu laptopkowi spsulo się gniazdko ladowania i piszę z Laptopka swojej kochanej mamuśki w którym nie ma l jak się zdążyliście spostrzec.
No więc jak laptopek mój osobisty się naprawi to w tedy rozdzialik wstawię.
P.S zmieniam się z Panny Samo Zuo na Hubabubexd.

1 komentarz:

  1. Witaj!
    Prowadzę bloga Katalogowo, gdzie zgłosiłaś swoje opowiadanie, jednak zgłoszenie nie może zostać przyjęte. Nie widzę nigdzie odnośnika do strony, mimo że ten warunek został wyszczególniony w regulaminie. Być może się mylę, może gdzieś tam mnie upchnęłaś, a ja nie zauważyłam. :)
    W każdym razie rozumiem, że masz problemu z dostępem do Internetu, więc Twoje zgłoszenie zostanie jeszcze u mnie w zakładce, prosiłabym żebyś w jakiś sposób się ze mną skontaktowała w tej sprawie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń