Informator

04.04.13

REJESTR BLOGÓW

Szablon wykonała cudowna Christel


Rozdział 11 jest ale no dziwny i trochę beznadziejny
(Wiem ale robię reklamę xD)


Won zimo wścieła do piekła!





piątek, 7 września 2012

Słowem Wstępu

Witam was serdecznie i to nie pierwszy i z pewnością nie ostatni, blog mojego autorstwa.
Z Onetu przeniosłam się na Blogspot jak większość, no i muszę stwierdzić ,że bardzo tu wszystko ładnie gra i ogólnie mi się podoba!
No, a więc jeszcze raz witam i się przedstawiam, tutaj znać mnie będziecie jako Pannę Samo Zuo.
Aż, taka zła nie jestem nawet czasem całkiem miła, tak zdarza mi się.
To opowiadanie jeszcze nie wiem o czym będzie będzie zapewne o jakiś morderstwach, może pojawi się jakiś wampirek albo jakiś psychopata ,ale tak to będzie to w miarę nawet nienormalne normalne opowiadanie. No ,a więc będę zapraszać do czytania jak coś się tu ciekawego pojawi no!

Wasza ukochana Panna Samo Zuo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz